Örömmel értesítjük, hogy már üzleteinkben is elérhető „biztosítás” a szemüvegére!
A Prémium Garancia biztosítja Önnek, hogy a HOYA márkázott szemüveglencse törése, repedése, karcolása, sérülése esetén (beleértve az akár saját hibából eredő sérüléseket is) a vásárlástól számított 2 éven belül 2 alkalommal a HOYA 75, illetve 50% kedvezménnyel kicseréli a megsérült szemüveglencsét.
Prémium Garancia valamennyi HOYA márkázott lencséhez vásárolható, kivéve a Clip-Onnal készült, illetve a YUNIKU termékeket.
A Prémium Garancia az eredetileg megvásárolt HOYA márkázott lencsével egyidejűleg vásárolható meg.
A Prémium Garancia keretében érvényesíthető 75 és 50% kedvezmény a vásárlástól számított 2 éven belül összesen 2 alkalommal érvényesíthető, tekintet nélkül arra, hogy adott alkalommal az eredetileg megvásárolt HOYA márkázott lencsepár közül csak az egyik vagy mindkettő lencse vonatkozásában él a vásárló a kedvezményes csere lehetőségével
A Cserta optika a HOYA PRÉMIUM GARANCIA mellé a szemüvegkeretét is biztosítja. Amennyiben szemüveg kerete megsérült és nem javítható helyben, akkor a meghatározott időn belül az eredeti megrendeléssel megegyező, ugyanolyan típusú keretet biztosítunk az Ön számára. Az Ön által fizetendő összeg az új szemüvegkeret aktuális árának az 50%-a. Amennyiben nem tudjuk biztosítani az eredeti megrendeléssel azonos szemüvegkeretet, úgy Ön egy azzal azonos fogyasztói árú más típusú szemüvegkeretet választhat. Drágább termék választása esetén a kedvezményt az eredeti fogyasztói ár erejéig biztosítjuk, a két fogyasztói ár közötti különbözet 100%-ban fizetendő, mely különbözetre ebben az esetben semmilyen akciós kedvezményt nem tudunk biztosítani.
A Kiterjesztett Prémium Garancia szolgáltatásban kínált kedvezményes keret csere esetén biztosított újravásárlási kedvezmény az eredeti szemüveg vásárlásától számított 2 éven belül 2 alkalommal vehető igénybe
Részletekről érdeklődjön üzleteinkben!